Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

niedziela, 28 lutego 2016

28.02.16

Czasem każdy z nas ma takie dni, kiedy nie wie co ze sobą zrobić, czuje się bezużyteczny.
Ja w takich chwilach płaczę całymi nocami, a w dzień udaję kogoś kim nie jestem. Nikt nie domyślał się nawet, że mogę mieć problemy, tak dobrze to ukrywałam. Aż pewnego dnia ktoś powiedział mojej wychowawczyni o moim "problemie". Nie wierzyła, ale wezwała mnie na rozmowę... teraz już o wszystkim wie. No prawie, nie zna przyczyn. Co jakiś czas mnie sprawdza, ale nie wie, że ja się dobrze ukrywam. Jest pewna, że przestałam, ale to kłamstwo...
Moje życie zmieniło się o 180°. I nie zapowiada się, żeby wróciło do normy.
Jeśli jakiś Aniołek chciałby porozmawiać ze mną o swoich problemach, to kiedyś podawałam kontakt do mnie... ja nie gryzę naprawdę.
Życzę miłego wieczorku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz